Боронявський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)


Боронявської сільської ради
Хустського району Закарпатської області

Сторінка інструктора з фізичного виховання




 

 

 

                                         Зміцнити здоров′я дитини в дитинстві, недопустити,

                         щоб дитина вступала в юність кволою, млявою, це означає дати їй всю                                                               повноту життєвих радощів.

 

                                                                                          В. О. Сухомлинський

     Професійне кредо:

                                            Любити дітей - по - материнськи,

                                            Виховувати - по - сухомлинськи,

                                               Працювати з креативом,

                                                Відпочивати з позитивом.

 

    Життєве кредо:

                      Упевненість в собі - основа для того, щоб радіти життю і мати силу діяти.

            

                                           


                                       Інструктор з фізичної культури в дошкільному закладі:

 

1. Створює умови для формування основних рухів: ходьби, бігу, стрибків, повзання, лазіння, рвноваги, кидання, ловіння та метання.

 

2. Формує правильну поставу і розвиває всі групи м′язів.

 

3. Формує уявлення про своє тіло, про необхідність збереження свого здоров′я.

 

4. Збільшує запаси рухових навичок та яяза рахунок розучування спортивних вправ та ігор з елементами спорту.

 


 

5. Розширює знання дітей про ромфїття фізичних та спортивних вправ.

 

6. Розвиває у дітей інтерес до різних видів рухової діяльності (навчальної, ігроіої, трудової тощо...).

 

7. Виховує любов до спорту.

 

8. Формує позитивні моральні та вольові риси хорактеру.

 

 

                               Найбільш загальними специфічними завданнями

                                фізичного виховання дітей    дошкільного віку є: 

* Охорона і зміцнення здоров′я.

* Всебічний фізичний розвиток рухів і виховання рухових якостей.

* Своєчасний і різнобічний розвиток рухів і виховання рухових якостей.

 

       Зробити життєдіяльність дітей оптимально активною, насиченою різноманітними видами діяльності, а одже йікавою і корисною - основне завдання фізичного виховання.

   

            Реалізація цього завдання передбачає створення здоров′язбережувального     середовища з використанням інноваційних технологій.

 

 

  

                                        "Золоті" правила футбол-гімнастики

     

       1. Кожній дитині потрібно добирати м′яч за зростом так, щоб під час посадки на м′яч між тулубом і стегном, стегном і гомілкою, гомілкою і стопою був прямий кут. Правильна посадка паередбачає також підведену голову, опущені та розведені плечі, рівне положення хребта, підтягнутий живіт.

      2. перед заняттям із м′ячами треба пересвідчитисч, що поруч немає гострих предметів, які можуть пошкодити м′яч.

      3. Діти мають зручний одяг, що не заважає рухам, неслизьке взуття (краще без взуття на килимку).

      4. Починати треба із простих вправ і полегшених вихідних положень, поступово переходячи до складних.

       5. Жодна вправа не має завдавати болю або викликати дискомфорт.

       6. слід уникати швидких і різких рухів, скручування у шийному і поперекових відділах хребта, інтенсивного напруження м′язів іспини.

      7. Під час виконання вправ, лежачи на м′ячі, не затримувати дихання.

      8. Виконуючи вправи на м′ячі, лежачи на животі і спині, голова і хребет мають становити одну пряму лінію.

      9. Під час виконання вправ м′яч не повинен рухатися.

      10. Фізичне навантаження за часом має суворо дозуватися відповідно до вікових можливостей дітей.

      11. Стежити за технікою виконання вправ, дотримуватися прийомів самострахування.

      12. На кожному занятті намагатися створювати позитивний емоційний фон, бадьорий, радісний настрій.

     13. Можна проводити комплексні занаття, коли одночасно з виконанням фізичних вправ діти удосконалюють культуру мовлення, правильну вимову.

     14. Для формування комунікативних умінь можна виконувати вправи на м’ячах у парних загальнорозвиваючих вправах, рухливих іграх, командних змаганнях.

 

                       



Обновлен 05 июн 2016. Создан 09 фев 2015